top of page
הודעות אחרונות

הרשות הפלסטינית של עבאס משבחת מחבל שרצח שלושה ישראלים ב-28 בספטמבר

סיבה נוספת לתמוך בחוק טיילור פורס

ארגון ציוני אמריקה (ZOA) הצביע על ההערצה שהרעיפה הרשות הפלסטינית של מחמוד עבאס על מחבל רוצח-יהודים כאינדיקציה נוספת לסירובה של הרשות ללכת בדרך השלום ולחדול מהטרור, וכסיבה נוספת לתמוך באישור מהיר של חוק טיילור פורס. לאחר שמחבל פלסטיני בשם נימר מחמוד אחמד ג'מאל רצח שוטר משמר הגבול ושני אנשי אבטחה בהר אדר, ישוב קהילתי מצפון-מערב לירושלים, לפני שחוסל בעצמו, שיבח סניף שכם של תנועת הפתח את ההתקפה במילים הבאות:

"מהי מולדת? מולדת היא התשוקה למות כדי להחזיר את הזכות ואת האדמה שנגנבו. בוקר שעטוף בניחוח של שהידים."

במקביל לכך, האתר הרשמי של הפתח כיבד את הרוצח על ידי פרסום תמונתו עם הכיתוב "האדם שביצע את הפעולה בירושלים [למעשה הר אדר, מצפון-מערב לירושלים] הוא השהיד נימר מחמוד אחמד ג'מאל” (‘פתח מהלל את הרוצח מהבוקר: "בוקר שעטוף בניחוח של שהידים.,” Palestinian Media Watch (‏PMW), ‏26 בספטמבר 2017).

 

הרשות משלמת משכורות וקצבאות לרוצחי יהודים הנמצאים בבתי הסוהר ולמשפחותיהם אם הם נהרגו במהלך ביצוע פעולות טרור. לפיכך, משפחתו של ג'מאל תקבל פיצוי כספי לכל החיים בסך של כ-9,000 דולר לשנה, זאת בהתבסס על סולם הפיצויים של הרשות, שעל פיו הפיצוי גדל עם כל אשה וילד של מחבל שנהרג או שהורשע. על פי הדיווחים היו לג'מאל אשה אחת וארבעה ילדים.

 

חוק טיילור פורס (Taylor Force Act), הקרוי על שמו של אזרח ארה"ב וחייל במילואים ששירת בצבא ארה"ב בעיראק ובאפגניסטן, ונרצח על ידי מחבל פלסטיני במהלך ביקור בארץ, יקצץ חלק מהתשלומים האמריקאים לרשות הפלסטינית במידה והיא לא תפסיק, באופן הניתן-להוכחה, להוציא 355 מיליון דולר בשנה על משכורות וקצבאות למחבלים ערביים שרצחו יהודים או אמריקאים בישראל, ולבני משפחותיהם.

נשיא ארגון ציוני אמריקה מורטון קליין, אמר: "זה דוחה ומחליא שהרשות הפלסטינית של מחמוד עבאס בכלל מקבלת מימון בינלאומי כלשהו כאשר היא מהללת מחבלים וטרור, ומעודדת טרור על ידי תשלום בונוסים למחבלים ולבני משפחותיהם על הרג יהודים.

"כל חברה תרבותית אמורה לגנות ולהקיא מקרבה מחבלים על מעלליהם השפלים; לא להלל, לשבח ואף לתגמל אותם כספית באופן שרק יתמרץ אותם.

"כפי שהאירוע הנוכחי של הבעת הערצה למחבל מצד הרשות של עבאס מוכיח באופן ברור, יש לאשר את חוק טיילור פורס ללא עיכוב כדי לאפשר ענישה כספית של הרשות על כך שהיא מקדמת ומשבחת פעולות טרור נגד ישראלים."

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Instagram Social Icon
bottom of page