top of page
הודעות אחרונות

ארגון ציוני אמריקה מגנה את בחירתו של גנץ למנות קומוניסטית ערבית שונאת ישראל לראשות ועדת הכנסת לטיפול


נשיא ארגון ציוני אמריקה (אצ"א) מורטון קליין ויו"ר אצ"א עו"ד מרק לבנסון פרסמו את ההודעה הבאה:


מינויה על ידי מפלגת כחול-לבן של חברת הכנסת הקומוניסטית עאידה תומא-סלימאן מטעם הרשימה הערבית המשותפת, שונאת היהודים, שונאת ישראל, המפיצה עלילות דם אנטישמיות, לראשות ועדת העבודה, הרווחה והבריאות הוא מינוי מחפיר המעורר שאט נפש. ועדת העבודה, הרווחה והבריאות היא הוועדה האחראית לשיקום נכי צה"ל ונפגעי טרור ולמתן תשלומים לחיילים ולבני משפחותיהם, בין יתר תפקידיה הקשורים לביטחון המדינה ולסוגיות הומניטריות.


תומא-סלימאן פסולה במיוחד מניהולה של ועדה חיונית זו. באחרונה היא גייסה את מגיפת וירוס הקורונה להסתה נגד ישראלים; היא מתנגדת לנורמליזציה של קשרי מדינות ערב עם ישראל; מתנגדת להסדרי ביטחון של ישראל; מתנגדת לצה"ל; משמיצה את ישראל כמדינת "אפרטהייד" המבצעת "טיהור אתני"; והבהירה היטב כי היא מייצגת את "ההתנגדות הפלסטינית" הנאבקת ב"כיבוש" – ולא את ענייניה של ישראל.


לדוגמה, ב-13 במרס, חה"כ תומא-סלימאן פרסמה בטוויטר את עלילת הדם נגד צה"ל, יחד עם סרטון אשר הראה דווקא שוטרים של משטרת הרשות הפלסטינית מחטאים מחסום.


"עוד זוועה של הכיבוש בחסות הקורונה – צה"ל מרסס פלסטינים במחסום קלקיליה בחומר לא ידוע. לכל הדעות, אין שיטת הריסוס אפקטיבית במאבק בווירוס. אסור להתעלם מהזוועות המבוצעות בחסות המשבר".


שר הביטחון נפתלי בנט מסר בתגובתו שהסרטון צולם מהצד הפלסטיני של המחסום, וכי היתה זו דווקא הרשות הפלסטינית שחיטאה את האזור, ואמר לתומא-סלימאן: "את שקרנית, אנטישמית ומנוולת. אלו לא כוחות צה"ל, זו הרשות הפלסטינית שהחליטה לחטא את המחסום ומבצעת זאת. לא ייאמן שבוגי [משה יעלון], איווט [אביגדור ליברמן], [בני] גנץ, גבי [אשכנזי] ו[יאיר] לפיד מוכנים להקים עם האצבע שלך ממשלה". תומא-סלימאן חזרה בה מדבריה לבסוף, אך הנזק שגרמה עלילת הדם שלה נעשה כבר.


בפברואר 2020, תומא-סלימאן כינתה את שר הביטחון נפתלי בנט "שר המוות והברוטליות" וגינתה את ישראל על החזקת גופתו של מפקד בארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי, שנהרג בעת שהטמין מטען בגדר הגבול, לשימוש כקלף מיקוח בתמורה לישראלים המוחזקים בעזה. תומא-סלימאן פלטה גם בנבזות שישראלים "גונבים גופה, מתעללים בה בבולדוזר ועוד טוענים שהצבא הוא המוסרי ביותר בעולם".


מי שמפגין בוז כזה כלפי צבא ההגנה לישראל המוסרי ומאמציו להשיב ישראלים וגופות ישראלים המוחזקים על ידי חמאס והג'יהאד האסלאמי אינו יכול לסייע כראוי או אף פחות מכך לחיילי צה"ל פצועים ולקורבנות טרור יהודיים. אישה כזו לא צריכה לקבל שום תפקיד בעל סמכות במדינת היהודים.


תומא-סלימאן יצאה מגדרה למען משתמטים מצה"ל וגם השמיצה את ישראל בתוקפנות כלפי סוריה בכניסה ללשכת גיוס. תומא-סלימאן גם פועלת בצמוד לנציגים של הרשות הפלסטינית באו"ם כדי לפגוע בישראל ולהשמיץ את ישראל. היא תקפה את ישראל בכנס "50 שנות כיבוש" של האו"ם, כולל הטענות השקריות של "דיכוי עם שלם" ו"אפרטהייד" והאיצה באופן בוגדני בחברות האו"ם ל"הפעיל לחץ חיצוני על ישראל". לפרטים, לחץ כאן.


בספטמבר 2019, חה"כ תומא-סלימאן הצהירה שהיא מתמודדת כדי לסכל את צעדי הביטחון שנקטה ישראל בהחלת ריבונות על עמק הירדן, "התנחלויות" ורמת הגולן; כדי לחזק ולייצג את מלחמתם של הפלסטינים ב"כיבוש"; וכדי להתנגד לצעדי נרמול היחסים של מדינות ערב עם ישראל.


נשיא אצ"א מורטון קליין הסביר: "מינוי אדם שונא-ישראל ושונא-יהודים אשר הצהרותיו ועמדותיו מסיתות ומקדמות טרור נגד ישראלים לראשות ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת מפגינה זלזול גמור ובוז כלפי כל קורבן ישראלי של הטרור הערבי וכן לבריאותו ורווחתו של הציבור הישראלי. האמהות ובני המשפחה של הקורבנות הישראלים של הטרור הערבי נדהמות, נחרדות ופגועות מבגידתה של רשימת כחול-לבן בהם – לאחר שהבטיחו לא להרכיב ממשלה בהשתתפות הרשימה הערבית המשותפת. תומא-סלימאן לא צריכה אפילו לשבת בכנסת, ובטח שלא לעמוד שראשות ועדה חיונית כל כך".


מחריד גם שאחמד טיבי – יועץ בכיר לרוצח יאסר ערפאת בעת שמשטרו של ערפאת ניצח על אלימות נרחבת נגד יהודים חפים מפשע – יעמוד בראשות ועדת כנסת למאבק באלימות של הסקטור הערבי; שמפלגת השמאל הקיצוני מרצ תעמוד בראש ועדת החינוך של הכנסת; ושהרשימה הערבית המשותפת השיגה מושב נוסף בוועדת הכספים החשובה של הכנסת.


טיבי נוהג להאשים ישראלים בכל הפשעים האפשריים; הגיש הצעת חוק שהיתה מכנה את הקמתה של מדינת ישראל כ"אסון" (נכבה); השתתף בוועידה בקטאר כנציג "פלסטין" בעודו משמש כחבר כנסת ישראלי; התנגד לקריאת מרכז חלל על שמו של אילן רמון, אשר נספה בתרסקות מעבורת החלל קולומביה; התנגד לזכותה של ישראל לבחור את עיר הבירה שלה; ומכנה את צה"ל "צבא הכיבוש לישראל" – וזו רק דוגמה. לפרטים, ראה כאן.


אנו מפצירים בכל תומכי ישראל לבטא את התנגדותם למינויים מקוממים אלה אשר עלולים רק לפגוע במדינת היהודים, ישראל.


  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Instagram Social Icon
bottom of page