top of page
הודעות אחרונות

ישראל חושפת: איראן שיקרה – עבדה על פיתוח פצצה גרעינית במשך שנים

ארגון ציוני אמריקה וה"ה קרוז, טראמפ, אדלסון ואחרים פעלו נכונה לדחיית העסקה האיראנית של 2015 כטעות הרת אסון

ארגון ציוני אמריקה (אצ"א) מציין כי נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו על תוכנית הגרעין הסודית של איראן, כפי שנחשפה בחצי הטונה של המסמכים שזרועות המודיעין של ישראל השיגו, מוכיחה כי אצ"א ואחרים שהתנגדו לעסקת הגרעינית האיראנית של 2015 צדקו לאורך כל הדרך וכי איראן מוסיפה לפתח נשק גרעיני. אצ"א טוען כי גילויים אלה מחייבים תיקונים מהותיים ומהירים או ביטולה הסופי של עסקת הגרעין האיראנית אשר הושגה במשא ומתן על ידי ממשל אובמה.

 

גילויים אלה מחייבים כיום את ארצות הברית ואת אירופה לקרוע לגזרים את העסקה האיראנית המסוכנת וחסרת הערך ולהבהיר לאיראן כי אם לא תפסיק את תוכנית הגרעין והטילים הבליסטיים שלה, יפעל המערב בכל דרך להפסיק את הפרויקטים הנוראים האלה אשר מאיימים על המערב ועל ישראל וגם על חלק גדול מהעולם הערבי.

 

55 אלף העמודים במסמכים וב-183 התקליטורים אשר היוו בסיס לנאומו המפורט של נתניהו בנושא מגלים כי איראן המשיכה לתחזק תוכנית לנשק גרעיני חשאית ברובה, המכונה "פרויקט אמאד", לאחר שבמקור נחשפה לביקורת בינלאומית ראשונה ב-2003.

נשיא ארגון ציוני אמריקה מורטון קליין פירסם את ההודעה הבאה:

"הגילויים הישראליים על תוכנית הגרעין החשאית של איראן צריכים לזעזע כל אדם הגון אשר קודם האמין שלאיראן אין תוכנית לפיתוח נשק גרעיני או כי היא זנחה אותה ב-2015 במסגרת תנאי העסקה הגרעינית.

"אנו יודעים עתה כי איראן הגיבה לחשיפת תוכניתה הגרעינית באמצעות שיטה להסתרת היקפה תוך כדי המשכת הפעילות בה באמצעות שילובם של פרויקטים פתוחים וחשאיים חדשים.

"אנו יודעים עתה כי המדענים העובדים בשירות הממשלה ותחת הוראותיה עבדו באופן נרחב על טכנולוגיה שנועדה במיוחד לבנייתה של פצצה גרעינית.

"אנחנו גם יודעים שהעסקה האיראנית היתה מבוססת על שקרים – שקרים של איראן ועיוורון של המערב.

"בחרנו להתעלם ממה שאיראן ביצעה במתקני הגרעין שלה; בחרנו שלא לעמוד על כך שמתקנים אלה ייסגרו; בחרנו להתעלם מהמשך פיתוחם של טילים בליסטיים איראניים – כך הגענו לעסקה האיראנית האסונית ב-2015. אצ"א פירטה בזמנו את פגמיה ומגרעותיה העצומים.

"בקיצור, איראן שיקרה לפני, במשך ואחרי המשא ומתן על העסקה הגרעינית אתה.

"זה מוכיח באופן נחרץ כי הנשיא אובמה והסנטורים הדמוקרטיים שתמכו בעסקה הזו ביצעו טעות מסוכנת, בעוד ראש הממשלה נתניהו, הסנטור טד קרוז, שלדון אדלסון, אצ"א ואחרים צדקו, למרבה הכאב.

"למעשה, חייבים לשאול את השאלה: איפה הנשיא דאז אובמה? מדוע לא שמענו ממנו בנושא הזה, עתה, כאשר נמצאים בידינו הגילויים המדהימים הללו, תודות למודיעין הישראלי? אחרי הכל, הוא היה נחרץ ועקבי בהגנתו על העסקה הגרעינית וטען כי אין בה פגמים משמעותיים. מדוע לא הופיע כדי להגן על עמדתו מאז או להכיר בכך שיש לנו כיום מידע החושף את פגמיה הקטלניים של העסקה האיראנית?

"גילויים אלה מחייבים כיום את ארצות הברית ואת אירופה לקרוע לגזרים את העסקה האיראנית המסוכנת וחסרת הערך ולהבהיר לאיראן כי אם לא תפסיק את תוכנית הגרעין והטילים הבליסטיים שלה, יפעל המערב בכל דרך להפסיק את הפרויקטים הנוראים האלה אשר מאיימים על המערב ועל ישראל וגם על חלק גדול מהעולם הערבי".

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Instagram Social Icon
bottom of page