top of page
הודעות אחרונות

הרשות הפלסטינית של מחמוד עבאס ממשיכה לפאר מחבלים רוצחי יהודים


הרשות הפלסטינית של אבו מאזן ממשיכה להלל ולשבח מחבלים רוצחי יהודים ורק באחרונה חלקה כבוד למחבלים האחראים לרציחתם של 179 ישראלים במסגרת חגיגות יום השנה להקמתה של מפלגת פתח, מפלגת השלטון של נשיא הרשות מחמוד עבאס. בעמוד הרשמי של פתח בפייסבוק, המוקיר את המחבלים, מופיע הלוגו של פתח ובו רימון, רובים צולבים ומפת הרשות של "פלסטין", המכסה את כל שטחה של ישראל. המחבלים שפתח ציין לשבח ביום השנה שלו כוללים את הדמויות הבאות:

 

ברור כי לא זו בלבד שמחמוד עבאס אינו מגנה את הטרור האכזרי והפראי המכוון כלפי היהודים, אלא גם מעריץ את מעשי הרוצחים ערלי הלב ומסייע בכך לטפח ולקיים אווירה של הסתה לרצח ולשנאה.

 

• ח'ליל אל-וזיר, המכונה אבו ג'יהאד, אשר כמנהיג הזרוע הצבאית של הפתח, כלומר זרוע הטרור של התנועה, ניצח על רציחתם של 125 ישראלים בעשורים 1970 ו-1980.

• דלאל מוגרבי, מפקדת חוליית מחבלי פתח שביצעה את טבח כביש החוף ב-1978 שבו נרצחו 37 נוסעי אוטובוס, כולל 12 ילדים. מוגרבי זכתה להוקרה באין ספור טקסים ועל שמה נקראים רחובות וכיכרות ברחבי הרשות הפלסטינית.

• אנדליב טקטקה, מחבלת מתאבדת שפצצה עצמה בשוק מחנה יהודה בירושלים ב-12 באפריל 2002 בפיגוע שבו נרצחו שישה ישראלים ויותר מ-80 נפצעו.

• מרואן ברגותי, המנהיג הבכיר של פתח המרצה חמישה מאסרי עולם בגין תכנון ופיקוד על שלושה פיגועי ירי בין ינואר למרס 2002 שבהם נרצחו חמישה ישראלים. הוא נבחר בשנית לבית הנבחרים הפלסטיני ומאז דצמבר 2016, הוא חבר בוועדה המרכזית של הפתח.

• איית אל-אח'רס, מחבלת מתאבדת שפוצצה עצמה במרכול בירושלים ב-29 במארס 2002, בפיגוע שבו נרצחו שני ישראלים ונפצעו 28. אח'רס זוכה לכבוד בשידורי הטלוויזיה של ערוץ "עאודה" של הפתח ושל הטלוויזיה הרשמית של הרשות הפלסטינית.

• זיינב אבו סאלם, מחבלת מתאבדת אחרת של הפתח שהתפוצצה בצומת הגבעה הצרפתית בירושלים ב-22 בספטמבר 2004, בפיגוע שבו נרצחו שני שוטרי משמר הגבול ונפצעו 30 בני אדם אחרים.

• ופא אידריס, המחבלת המתאבדת הפלסטינית הראשונה. היא התפוצצה על דרך יפו במרכז ירושלים ב-27 בינואר 2002, בפיגוע שבו נרצח אדם אחד ונפצעו יותר ממאה אחרים. כמתנדבת בסהר האדום הפלסטיני, היא הצליחה לעקוף את אמצעי הביטחון ונכנסה לירושלים באמבולנס פלסטיני. בפוסט שפירסם פתח בשנה שעברה, הארגון התגאה ש"גופה התפוצץ לרסיסים בפרצופם של הציונים".

• כרים יונס, ערבי ישראלי המרצה 40 שנות מאסר על חטיפתו ורציחתו של החייל הישראלי אברהם ברומברג ב-1980. יונס נידון בתחילה למאסר עולם, אך נשיא המדינה המנוח שמעון פרס המתיק את עונשו ב-2012. במאי 2017, יונס, שעל שמו נקראה כיכר בג'נין, מונה על ידי נשיא הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס לוועד המרכזי של פתח ("בין רוצחיהם של 179 ישראלים שזכו להוקרת הפתח ישנם 4 מחבלים מתאבדים", מבט לתקשורת הפלסטינית (PMW), 1 בינואר 2018).

אנו מדגישים כי לא זו בלבד שמחמוד עבאס אינו מגנה את הטרור האכזרי והפראי כלפי יהודים, אלא גם מפאר את מעשיהם של הרוצחים ערלי הלב הללו ובכך מסייע לטיפוח ולהמשך אווירת ההסתה לרצח ולשנאה.

נשיא ארגון ציוני אמריקה מורטון קליין העיר בהקשר זה: "חגיגות יום השנה של הפתח, שבהם רוצחי יהודים מגואלים בדם זכו לכבוד ולהוקרה זוועתיים מראה כי התרבות התומכת בטרור ומתנגדת לשלום חיה וקיימת בלב לבה של הרשות הפלסטינית שבראשות עבאס.

"ברור כי לא זו בלבד שמחמוד עבאס אינו מגנה את הטרור האכזרי והפראי המכוון כלפי היהודים, אלא גם מעריץ את מעשי הרוצחים ערלי הלב ומסייע בכך לטפח ולקיים אווירה של הסתה לרצח ולשנאה.

"מה שעבאס לא יהיה, הוא בהחלט איננו שותף לשלום.

"זה רק נכון וראוי שממשל טראמפ שוקל לקצץ בסיוע למשטר הזה התומך בטרור ומתנגד לשלום ואשר משתמש בכספי הסיוע של משלם המסים האמריקאי לקידום ולביצוע מעשי שנאה ורצח".

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Instagram Social Icon
bottom of page