top of page
הודעות אחרונות

אצ"א מילא תפקיד עיקרי בהעברת שגרירות גואטמלה לירושלים


נשיא ארגון ציוני אמריקה (ZOA) מורטון קליין פרסם את ההודעה הבאה לעיתונות:

לא מזמן חגגנו את חג הפורים. בסיפור של פורים, אלוהים פועל באמצעות ידיו של אדם אחד כדי לקבוע את גורלו של עם ישראל. אני מתכבד לשתף אתכם בזה שאחד מהחברים הפעילים של ארגון ציוני אמריקה הוא אחד מאותם האנשים.

על האיש להישאר בעילום שם. במשך חודשים רבים הוא עמל מאחורי הקלעים עד שהתקבלה ההודעה המפתיעה של ממשלת גואטמלה. האיש הזה היה הקשר החיוני בקידומו של כל צעד בהחלטתה של ממשלת גואטמלה להעביר את שגרירותה לירושלים – קודם כל בהצבעה באומות המאוחדות שתמכה בהחלטתה של ארצות הברית, דרך הודעתה של ממשלת גואטמלה ערב חג המולד על כוונתה להעביר את השגרירות ועד להצהרתו של נשיא גואטמלה ג'ימי מורלס כי הוא מצטרף לארצות הברית בהעברת שגרירות ארצו לירושלים ב-16 במאי 2018.

פעיל הארגון, שאתו עבדתי במשך שנים, כתב לי במוצאי שבת, יום אחד לפני הצהרת הנשיא, בזו הלשון:

"מורט, העבודה למען הכלל של הארגון שלך (אצ"א) ושלך והתגובה המיידית להפקת מבצע השיחות "כוננות לפעולה" של ארגון ציוני אמריקה בשבוע של ה-26 בדצמבר תרם לחיזוקם של נשיא גואטמלה מורלס וממשלתו לאזור את הכוח הנדרש לביצוע הצעד הענק הבא להעברת שגרירות גואטמלה לירושלים ב-16 במאי 2018. תודה תודה תודה לך ולאצ"א. ה' יברך אותכם"..

זה מה שאצ"א עושה. אנו מטפחים מנהיגות ופועלים! אנו מרימים על נס את החבר הפעיל ואת הפעילים היוצאים מן הכלל האחרים של אצ"א ומברכים אותו ואת כולכם בברכת ישר כוח!

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Instagram Social Icon
bottom of page